Gusto Teknik Servis Programı

Servise konu olan cihaz , şikayet konusu , randevu tarihi, servisi ileten gibi bilgilerle kaydınızı oluşturun. Teknisyenlerin iş yüklerini görerek servisleri da

                                         
Gusto Teknik Servis Programı

Servise konu olan cihaz, şikayet konusu, randevu tarihi, servisi ileten gibi bilgilerle kaydınızı oluşturun. Teknisyenlerin iş yüklerini görerek servisleri dağıtın. Servis formu oluşturun. Gidilen servislerin bilgilerini servis esnasında online olarak veya gün sonunda kolaylıkla işleyin. Servis aşamalarını kendinize göre düzenleyin, renklendirin. Servisin ilk açılmasından itibaren ilgili birim ve teknisyenlerle birlikte , hangi aşamalardan geçtiğini kolayca takip edin. Servise gelen müşterilerinize servis formu yazdırabildiğiniz gibi , servis içindeki cihazların takibini kolaylaştırmak için , müşteri bilgilerinin ve kayıt numarasının olduğu barkod etiketi bastırarak cihaz üzerine yapıştırabilirsiniz. Kurulum tarihleri ve bakım sözleşmeleri sonucunda cihazların garanti kapsamında olup olmadığını denetleyin. Gusto ile tam entegre çalışan uygulamada, Gusto'da tanımlı olan verinin uygulama içinde tekrar tanımlanmadan kullanılmasını sağlar. Aynı şekilde bu uygulamada tanımlanan bilgilerin de Gusto'ya otomatik aktarımını sağlar. Ekstra hiçbir veri girişi olmadan Gusto ERP sistemiyle tamamen entegre çalışır.

Teknik Servis Mobil Uygulama ile android işletim sistemine sahip akıllı telefonlar üzerinden teknisyenler kendilerine atanan servisleri görebilir , yaptığı işlemleri hızlıca sisteme girip , servisi kapatabilir. Merkez ile teknisyen arasında iş takibini konforlu ve kesintisiz hale getirin.

Detaylı Raporlama

Sipariş Raporları, Müşteri Cari Hesap Ekstresi, Gelen Havaleler Raporu, Ayrıntılı Satış Raporu, Adat Raporu, Cari Risk Raporu, Ayrıntılı Tahsilat Listesi, Yaşlandırma Raporu, Mutabakat Raporu ve Finans Özet Raporu gibi birçok raporla, aradığınız bilgiye ve hazır dökümlere kolayca ulaşım sağlayabilirsiniz. Cari risklerinizi görebilir, ödenmemiş bakiye ve vadeleri ögrenebilir ve siparişinizi buna göre yönlendirebilirsiniz. Sistem üzerinden tahsilat yapabilme özelliği sayesinde kredi kartı ile ödeme için şirketinizin ödeme uygulamalarıyla entegrasyon yapabilirsiniz. Sahada girilen kayıtların merkeze entegrasyonu ile tahsilat bilgileriniz sisteme doğru ve zamanında alınır, ödeme sonrası oluşan dekont ile ödeme bilgileriniz cari hareketlerinize hemen yansır. Satış ekibiniz için müşteri, ürün ve ürün grubu; bayiniz içinse ürün ve ürün grubu bazında hedefler vererek, bunun kontrolünü gerçekleşen verilerle karşılaştırabilir ve raporlayabilirsiniz. Ayrıca sistem bir önceki yıl ve ay satış bilgisinden yararlanarak tahmini verilebilecek hedef rakamı önerisi sunar.

Merkezi İş Gücü Yönetimi

Tüm ekipler ve sahaların kontrolü Yetenekler, sorumluluklar ve işlerin yönetimi Mesai saatleri, izinler ve aktivitelerin yönetimi

Geleceğe Yönelik Planlama

Geçmiş dönemlerdeki iş tamamlama verilerine bağlı kişisel ve kitlesel başarı istatistikleri Değişen iş yükü parametrelerinin hesaplanması Bir sonraki dönemdeki potansiyel iş hacmi ile ilgili somut bilgiler

Analiz Ve Raporlama

Sipariş, tahsilat, stok miktarı, en çok satan ve/veya hiç satmayan ürünler, en iyi ve/veya en pasif bayi, en çok ve/veya en az kullanılan ödeme metodları gibi satışınızla alakalı tüm raporları alabilirsiniz.

 

Daha farklı ihtiyaçlarınız mı var?

Kaliteli, yenilikçi, sonuç odaklı, hizmet anlayışımızı yansıtan diğer hizmetlerimizle tanışın!

ÖZEL YAZILIM

ÖZEL YAZILIM

WEB TASARIM

WEB TASARIM

E-TİCARET

E-TİCARET

MOBİL UYGULAMA

MOBİL UYGULAMA

SOSYAL MEDYA

SOSYAL MEDYA

GRAFİK TASARIM

GRAFİK TASARIM

GOOGLE ADS

GOOGLE ADS

META ADS

META ADS

Deneyiminizi sizin istek ve ihtiyaçlarınıza yönelik olarak çok daha iyi bir hale getirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Gizlilik ve Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.